zondag 10 februari 2013

paardrijden punky

'T is weer zaterdag.Paardrijdag dus.Vandaag moest ik op Punky.Die was een beetje fris omdat ze de hele dag nog niet had gelopen.Ik zit in een uursles dus dat werdt een heel uur springen als ze in darf moest.En een keer wou ze aan de kletter gaan.Ik ben daarom ook niet in galop gegaan. Ook omdat ik vorige week van een andere pony ben afgevallen.Ik verloor de hele tijd 1 beugel.Elke keer dezelfde.We gingen slangevoltes rijden en gebroken lijnen en van handveranderen.Ook oefenden we met overgangen van stap naar draf en andersom.Draf is een soort van joggen.En galop is is eigenlijk gewoon rennen.En aan het einde mochten we kiezen op welke pony we de volgende keer wouden.Ik koos voor Kilian.Kilian is mijn lievelings pony en ik ben heel blij dat ik op hem mag rijden.Dat was het weer.XXXXjes van julie blogschrijvertje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten